Thursday, August 11, 2011

... aku kembar ELIA a.k.a EX APEX! ...

assalamualaikum...

korang sihat? hari ini puasa tak? tadi buka makan ape ek? hurmm..korang mesti kenal Elia kan?a.k.a bekas tunang Apex hero Malaya kite tuh. bukan takat hero Malaya. malah hero pujaan seluruh wanita di Asina Tenggara..hinggakan dorang putus sebab ada gadis lain yang sukakan Apex kan.

ape boleh buat. kecian kembar aku tuh.jodoh tak panjang. tapi tidak mengapalah. doa banyak-banyak moga dapat jodoh yang terbaik nanti. oke??

well. orang asyik citer pasal gosip depa je. yang aku nih kembar belio tak nak citer ke? pasti kalian tidak percaya bukan?hahah! well kalian kena percaya jugak!!

sekarang kalian tengok muka Elia..aku tak boleh pnggl die akk..sebab kami kan kembar..sama umur..haha!

*pakcik google tq!*

dah puas tengok?hah!sekarang tengok muka aku lak..ala..muka ai tak adalah cun pon..hahaha!
*aku dengan ank buah aku yang sangat-sangat ligat!*

oke..puas hati tak?tak?fine!aku nak bagi korang tercenggang, hingus, ngompol, ngences malam nih..hahhaha! *jaat aku kan???*

*jeles tak???*

hahaha!!korang ada ke??tak ada kan???haha!

TO ELIA:-
okay-okay..sori ek Elia..bukan ape..sudah ramai kawan-kawan di FB katakan muka saya ini cam awak. saya pelik la..belit-belit buka di cermin.tak ada pon cam awak. tah lah..tuh kawan FB. kawan yang dah jumpa pon cakap muka saya cam Elia..hurrmmm~

soklan aku!! weeh!!sama ke muka aku dengan Elia?? ada can tak jadi awek baru Apex? hahaha! tak-tak..gurau saja..aku sudah ada berpunya. lebeh kurang la kot cm apex. puteh sama gak. cuma kekasih aku tinggi dan tua.hikks~ *jgn mara ek sayang, nanti kena juai.*

cuma aku tidak menyokong mana-mana pihak. kalau dorang putus tunang, apa boleh buat. jodoh tak kuat. lagipon Elia dengan Apex masih muda. dan sebaya. sukar nak aku explain la. andai Apex tua 3 4 tahun dari Elia, mungkin dorang akan kekal. kebanyakan muda-muda nih agak sukar bila salah seorang tengah UP.

korang nih gosip pasal Elia, tidak mahu gosip pasal ALly Iskandar ke? tuh pon putus tunang. tiada bersebab. bulan-bulan puasa yang mulia ini, ramai pulak yang putus tunang ek? well...banyak-banyak la bersabar ek. tidak mengapa lah. mungkin di masa hadapan kita akan dapat jodoh yang terbaik. manala tahukan..

semua manusia dalam dunia ini berjodoh. aku jodoh dengan kau yang tengah membaca.kau jodoh dengan jiran kau, jiran kau jodoh dengan makcik cleaner tempat kerja dia..ahaha!*gurau*..cuma kita manusia kena celik mata untuk mengungkai rahsia Allah SWT.. jadilah manusia ada pendirian hidup, dari jadi manusia yang gerak bila diketuk!sakit tak?

TTFN!

9 comments:

Amy Syaquena said...

ada persamaan jugak walaupun x banyak tapi boleh di katakan mcm adik beradik la..

p/s: salam kenal , amy singgah dan follow sini... jemput ke belog amy. happy blogging..

☻UsaGi NaNa☻ said...

haha...manusia sama rupa saja..hihihi~

salam perkenalan 10Q sudi singgah!

Anonymous said...

aku da lama da sedar...cume segan nk gitau ko nana..tatowt ko pasan cun...heheheh...

☻UsaGi NaNa☻ said...

ala..bio la aku perasan cun..hahaha!

Beeha B. said...

hee....bila elia pakai spek kot yang sama...hee..
ade la jugak..

☻UsaGi NaNa☻ said...

tp...dlm fb mne ada picture sy pakai spek...kebykn jmpe kwn2 sy x pkai spek.dlm nih je br letk.sbb nmpk cm sme.kalo x pkai x nmpk sme pon

NOOR FATIN said...

aah la sama. hahha. baru perasan :P

ILA HonEyBuNNy said...

aaahhh la...

ada iras2....bila tgk 2 kali mmg nampak iras..ehheh

☻UsaGi NaNa☻ said...

fatin..hahaha!!kn3....weee~~

hai cik Ila...hihih..2 kli ek??hahah!!tp kwn yg pnh jumpe pon ckp cm itu..ahah!10Q...

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...