LAZADA

Wednesday, June 1, 2022

... numb life ...

Aku ada anak bujang autism. This 2022, he is 7yo and skol yang ada PPKI.

Apa yang buat aku runsing dia agak agresif di kelas. Seperti mana dia tahu cikgu ada lego dan dia nak main tu saja sepnjg hari.

Yang ak geram, he dont want to share. Kawan nak main dan dia cubit pakai kuku kawan tu. 

Oh aku stress bila cikgu beritahu macam tu. I wonder this happen since monday, but teacher gtau on wednesday. 

Aku tak tahu nak buat macam mana. I love him i do. And it is soo messed up.

I hate my life or not it depends. Adakah aku masih belum cukup meredha kehidupan aku? Adakah aku terlalu ingin kan perfect life but im not.

Kekadang aku terfikir. Adakah lutfy austim sbb dosa dosa aku????!😔

Banyak persoalan yg hanya jawapan aku kena redha sbb ini ujian dari Allah swt. Dia takkan uji kita jika kita tak kuat. 

Aku taknak belas kasihan org. Ak nak hidop cm biasa. Ak nak mcm biasa 

Sorry. Im a bad mother. I know i am.

Trying forgive myself,
Leana

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...