LAZADA

Thursday, August 4, 2011

... Akar Ber-7 ...

Assalamualaikum Muslims and Muslimah. and good day to non-muslims.

on 29th Julay 2011, aku pergi Laman Budaya, Shah Alam ada AKAR BER-7!besh woo!yang part besh nye ada kak fynn!ohyeayy!!!

korang kenal sape kak fynn??rugi tak kenal..huhu..sape2 rasa cam dunia ini memang ranap.bole la join.haha!sbb dgn salah satu cara ini kita bole berpijak di bumi ini semula..tak adalah berfikir nak bunuh diri kan?

nanti aku citer kenapa manusia kekadang hilang kewarasan..melalui akal aku la..huhuh~

sori ek iklan...oke2..sambung cerita..pasti kalian tidak akan percaya kan?haha!tapi tuh la hakikat oke!

tadaaa!
tuh beliau!!

i told you yang aku jumpe die..hihihi..die tidak akan berubah..makin shantek dan cun...amboi2..makin tua makin lawa noh..huhuhuhu~

well besh g sana dengar lagu-lagu indie..aku tak tahu part mana aku bole minat.but they sound are GREAT!huhuhu~bukan ape.aku nih jiwa punk..minat lagu cm 6th Sense la..hahahaa!

tetibe aku masuk indie?bole la..hahaha!!sbb dorg pnye puitis more difficult to understand if u don't read it well..

aisyyehh!my english become Manglish..I'm dead!

btw, do my belog looks comel???hahaha!

TTFN!!!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...