LAZADA

Wednesday, August 24, 2011

... When K.A.M.I hang out ...

Assalamualaikum.

this is a night story be4 i go to sleep. wuwuwuw~

pada minggu puasa ke-2 iaitu 12, 13 dan 14 ogos 2011, aku telah berjumpa dengan geng K.A.M.I. weee~ (^__^)
manyak syoook woo. well, hari jumaat malam pas buka puasa aku amik Nabila at KTM Shah Alam. wuwuwuw~ cian dia tunggu aku. kerna dia sampai pun pas 10 minit waktu berbuka, maka aku makan dan solat dahulu dirumah dan ambil dia.

malam itu dia tido di rumah usang aku. best la tido sekatil cuma (=__=)" . Nabila agak gans tido malam. sebelum tido kami berdua cari map nak ker tempat LRT. aish! turun kelana jaya nau. dengan kereta kodok yang tiada aircon lg. aish!dengan sesat dan berpeluh-peluh. nasib credit hp ada banyak. maka aku kol la kawan dan ehem-ehem untuk tanya tempat nak dituju.

mula-mula aku sudah jumpa tempat LRT, di Taman Jaya. tapi aku pusing-pusing mencari lak Taman Universiti. Haru noh. sampai Taman Universiti tak ada parking maka aku pusing balik ke Taman Jaya untuk parking. Mula-mula ingat nak parking di Armcop Mall. yela, Mall ayah Mizz Nina kan. boleh jumpa Noh Hujan. Nabila yang cakap la. tapi tak menjadi, sebab parking mahal. maka aku pakring la di A&W. haha! confirm ada orang ingat aku dan Nabil tak puasa. sudahlah kami pakai tudung. huhu. bikin malu saja. pas parking saja, kami beli tiket dan pergi ke KL Sentral. untuk berjumpa dengan Niya dan Sadelin. weeee.

Then dalam tren macam biasa, kami buat lawak sengal. then dah sampai kami mesej Niya ada di mana, dan peluk cium haha! oke. tak ada cium. kan puasa. cuma ada laga pipi. weewewe.
then kami sudah menjadi bertiga. menanti Sadeline pula. memandangkan dia bertolak dari Kuantan, Pahang agak lambat, maka lambat jugalah dia sampai. tapi tidak mengapa, kami bertiga pergi window shopping. perh! penat berjalan itu usahlah kata. memang rasa nak pencen awal la kan.

then sudah menanti Sadeline selama 30 minit kot. eh! cop-cop. actually, kami ingin mencari Sadeline sebab dia cakap singgah toilet. dan kami senyap-senyap masuk dalam toilet menanti Sadeline, malah siap bergambar lagi, alih-alih tiada Sadeline di dalam toilet. maka kami pun keluar dan berasa agak pelik di mana Sadeline kan. Then dia mesej bertanya dimana kami, dan aku pun balas dimana kedudukan kami. tetiba aku nampak kelibat gadis comel berjalan, aku tenungkan saja, then dia pandang dan senyum. itulah Sadeline. haha!
aku tanya juga toilet mana dia masuk, rupanya kami salah toilet. aishh! ingatkan mahu menjerit saja dalam toilet. kan tiada orang dengar. haha!
di Kl sentral. thanks to akak yg suweet kerna ambilkan gambar kami.hiks~

so kami lepak kejap then barulah pergi batu caves, temankan Nabila amik barang, kami naik KTM ke batu caves KTM. semestara tunggu KTM gerak, kami siap bergambar. nak tengok? haha!
aku dengan Nabila

Sadeline dengan Niya

perhh! memang kecoh dalam KTM itu dengan gelak tawa kami. dah sampai KTM, kami cari teksi dan bila naik teksi g rumah kawan Nabila ambil barang. after that g Giant batu Caves untuk berjumpa dengan Ain. dan thanks Ain ambil gambar kami. wewewe. comal nye kami kan?
see. sweet tak kami? 

sian Ain tak dapat Nasi Lemak ayam rempah dia. bukan tak nak cari kan. tapi baru jam 3 petang, mana ada bazar masih buka. huhu. sebelum gerak, kami beli kek kat Secret resepi! wee~ dan kami bergambo lagi. haha!
lihat! Ain ada letak nama. dia tulis Niya senget. aku punya kek pun dapat Nana senget. =__=)"

kami bergado sekejap di depan cashier.penin Ain layan kami. haha!

after that kami naik teksi ke KTM batu caves yang baru itu ke KL sentral, wah! banyak baru woo. ok la smart, then kami salah platform! oke. sangat-sangat malu dengan abang jual tiket itu. hahaha! sebab KTM batu caves adalah KTM yang last! so only 1 platform use!punya la sampai nak tutup-tutup muka kan. tak malu ke? ahaha!

then tunggu KTM gerak tak gerak-gerak. semakin menunggu untuk dibaiki sementara. aishh! agak lama. dan kesian Sadeline sebab something happen to her. sangat-sangat kesian. she looks so tired.

after KTM sampai we rushing to LRT then pergi ke kereta aku. ekcelikan aku ada satu perasaan yang aku takut kereta aku hilang! oke. aku tak suka feeling bukan-bukan kerna aku pasti setiap yang kita rasa pasti akan terjadi suatu hari nanti. serius aku tak tipu.

dah sampai Taman Jaya with heavy raining, maka aku pun bawa mereka ke Gravy baby! yeaay! kedai kak Wani Ardy! sangat-sangat syook!

lets see our picture. oke. aku tahu kami tidak comel, selalu masuk bakul angkat sendiri. well tiada orang nak puji, so puji diri sendiri la. kn3?


afan sampai jam 7. oke kena denda belanja kami. ahaks!

sekarang percaya kami ada pergi Gravy baby? besh! murah dan sedap.

sila rujuk PREVIOUS EMEL for more details about murahnyew~

Then 2 orang kawan Universiti Niya pun datang. hooray! meriahlah malam berbuka kami. sudah makan. sudah buka maka kami borak dan borak dan last-last bincang tempat mahu lepak so kami membuat keputusan mahu di TUTTI FRUTTI! ohyeay! mari tengok gambo sedap itu! dan Sadeline paling excited nak pergi tutti Frutti! haha!




sedap tak???sedap!!

then before we get back home kami mengambil banyak gambar kami. cuma tiada kawan Niya kerna dia mahu pulang awal selepas buka. huhu!

meh tengok kami. sebelum itu, maaf, satu gambar saja bole diberi tonton.haha!

see. dengan muka berminyak. aiish!

after tired bergambar, maka kami pon pulang. kerna aku sudah mengantok dan keletihan. well, dah la aku drive kan. agak bahayala kan. huhu!

kami tido malam tidak banyak borak sebab penat kot. dan next morning, aku bangun awal macam biasa. aku memang tidak boleh bangun lewat-lewat, tidak tahu kenapa. dan aku pergi tengok tv semestara mereka tido. oh ye! pas sahur pg itu, aku dengan Nabila berbual panjang. ahhah! besh2. story mory macam-macam. but gurl, u are very tough!

then bangun tido Niya mandi dulu, pas itu aku. Sadeline bangun awal, but she not in good mood so aku pasang lagu kak Fynn Jamal but tengok dia macam lagi worst mood dia so aku ambil anak akak aku yang baru saja 5 bulan bagi dia dukung dan she smile.haha!

then kami siap-siap dan kejutkan Nabila bila kami orang yang hampir siap tapi Nabila siap dahulu. cepat tol dia bersiap. kalah aku, Niya dan Sadeline. huhu!
before aku nak hantar mereka ke KTM Shah Alam, kami bergambar dengan lappy aku. weeeee.

tengok muka sweet kami.
haha! aku suka gambar ini saja.

sedih aku nak hantar mereka. tapi aku terpaksa. sebelum hantar ke KTM shah alam, aku bawak mereka bershopping kt GM Klang. perhh! memang rambang mata mereka. seperti mahu beli tapi masing-masing duit kekeringan kan.huhu! termasuk lah aku.

then hujan-hujan aku hantar mereka ke KTM Shah Alam, sorry kawan andai kereta itu tiada aircon dan membuat korang kepanasan. maaf sengat-sangat. dan maapkan aku andai layanan tidak semesra mana dan tidak semewah seperti hotel. harap kalian tidak serik mahu datang lagi.

miss you all damn much! hope we can meet again!

the end my story.

5 comments:

biELa said...

perlu ke kau cerita pasal aku tido ganas? btw, kau lupa cerita pasal abang naufal aku. hahaha.

aku rindu korang semua!!!

p/s : wrong spelling atau kau memang nak panggil aku Nabil? WTH?

Noor Fatin said...

aku rindu iceq, aku rindu zaffran. lain2 xrindu sbb xpenah jumpa. HAHAHA..

tutti frutti tu aku xpenah makan lagi.. hehe

insta: lea_na_nur_ said...

nabila: mne ada ak slh taip nme ko.xde pon..

fatin: ko kt kulim kn pas seminggu rye?jmpe aril ek.haha!

►içéq◄ said...

aku xpernah pasan nabila tido ganas.. haha.. and aku xpasan pun ko pasan mood aku x ok.. ad org penah kata, aku xxreti sorok muka.. haha..

fatin: rindu fatin juga!!!! >,<

insta: lea_na_nur_ said...

well ak seorg yg agak peka kot.hahah!ak pasan.mlm biela tido rmh ak pon ak pasan ada something.hahah!cume ak diam kn saja.

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...