LAZADA

Wednesday, December 13, 2023

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bujang dan 3 dara.

and after i read my own post, i laughed myself. "do i really like this????"
i mean like, im so young. HAAHHA
ok funnehh lol

aku sudah keje kat company ke-6 actually, yang more than 1 year is 3 company.
kenapa lagi 3 tu aku tak tahan setahun? sebab better offer hahahaha.

kakak aku cakap yang lagi 3 tu aku tak boleh letak kat resume sebab tak sampai 2 tahun nanti tak cantik lah resume kan, HR akan datang nanti dia akan rejek ler aku ni suka tukar keje.

so tahun ni company ni pun baru tukar nama. tu pun aku rasa maca im in new company. hahhaha.

nak tahu x, aku pun ada rasa nak resign after 2 years. maybe housewife maybe tempat lain. who knows.

k i have kids to entertain with. sorry gaiss. c u later



 *Lea_Na_Nur_*

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...