LAZADA

Wednesday, January 9, 2013

... a date can solve a problem? ...

this a big problem. seriously!
 
aku tak adalah gaduh besar dengan zj tapi. macam terasa hati itu adalah more terasa bila sikap dia endah tak endah.
 
macam mana aku nak stop kan sesuatu hubungan itu if he keeps searching me?
 
how?
 
ada sahaja idea dia untuk memperbaiki pergaduhan antara kami. i hate him most.
 
tapi sebenarnya aku bangga dengan sikap dia yang always try to fix a thing. even that thing he dont know what the problem is as long as i dont mad at him. thats the matter.
 
dia pernah cakap, " saya bersyukur sangat-sangat kalau kita tak bergaduh. kalau dulu kita kerap bergaduh."
thats right. aku ni kaki gaduh dengan lelaki. i dont know why.
 
dan sebab aku nak stopkan hubungan ini sebab aku terasa hati dengan sikap dia. itu sahaja? macam budak2. i guess.
 
entahlah. dia tak bagi aku bernafas pun. dia entah lah. dia macam biarkan pastuh dia cari aku bila perlu dan biarkan aku di tepi jalan. guys always like that right?
 
ada orang cakap, "girls always blame guys even not his fault or he do not do anything."
 
girls say, "of course it is guys fault. because he's not doing anything!."
 
see the games? i feel the same too about guys. everything is his fault. not me!
 
cuma nasihat aku pada lelaki bila ladies kerap salahkan dia, you should DO WHAT SHE WANT! this kind solution can solve the problem.
 
no wonder lah zj try to fix a problem even he is buzy. kalau dia tak dapan setelkan hari ini. dia akan setelkan esoknya. can he? well he just texted me and asked a date tonight.
 
oh crap! should i meet him?

…: Sindarela Story :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...