LAZADA

Saturday, January 12, 2013

... date with my step-siblings ...

opss! girls-step-siblings.

fami xde. sebab fami kat kedah so today only nabila, sadeline and me!! yeayy! love ya!

confirm aku lambat amik nabila. confirm nabila marah sangat-sangat. janji bersama jam 2-3 ptg. tapi confirm aku lambat. haihh! bukan aku sengaja lambat. zj yg lambat. blm lg htr kete g kedai. haiyyaa~ ape yg patut aku buat ye? sepatutnya aku g aje sne..so pndai2 laa zj idop kan.

haiyaa! pasti lambat ni. dan kul 4 petang lak nk terus g PD dari mentari court. mohon semua okey2 aje. haiishhh! susah betullah. sume plan tak menjadi ni. spoiil sebab zj la ni. ishhh! geget die nanti!!! waaaaaa~

cume esok aku tak tahu cmne nk hibur kan nabila dan lin. sebab zj balik kg hari ini. haihh! die ni kan. ak nk mara n geget pon ada lah. siyes!! sgt2 mara dan cm nk geget die..masa byk hbs kt jalan raya aje. ape ni!!

oke stop! pikir benda lain lg bagus. doakan semua selamat sampai. aminn! aminn! aminn!

Ya Allah, permudahkanlah urusan kami. Aminn!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...