LAZADA

Tuesday, May 15, 2012

... Alhamdulillah, rezeki. menang tiket free ...

assalamualaikum!!

meh meh meh!! aku mau stori panas ni..agak panas laa jugak..hihihi. 

sebelum tuh ini semua rezeki..mungkin rezeki aku menang tiket free kan..tgk preview wehh! dgn retiss lagi okehh!huhuh... pasti korng tak sabarkan nak tahu aku dapat tiket free citer ape..hahaha..jangan jeles okeh! *maaf.ada riak disitu.*

 TADAAAA! 

klik kasi besar ehh.

alhamdulillah..rezeki..sbb masa tuh aku tengah main twitter..pastuh aku tetbe nmpk admin E ni ckp Tahniah kpd bla bla bla bla..then ak pelik..depa dok main ape ni tetbe menang kan..pastuh aku pon stalk la profile depa ni.. 

rupe-rupenye menang tiket preview.. 2 tiket okeh! so tak la #ForeverAlone nanti kan.hihihi. then aku tengah fikir nak ajak sapa kan.. cara nak menang adalah siapa balas tweet yang pantas okeh.huhuhu.. aku pon mengedik laa nk try kan.huhu..

meh aku stori soklan ape depa bagi..depa ada 4 soklan..so means depa ada 8 tiket free la kan..

soklan pertama:

1) namakan 4 pelakon utama dalam aku ada kau ada.

ni aku miss. kalo aku komen pon bukan aku leh jawap kan. sbb aku lupe 1 pelakon perempuan yg baru tuh. err.. ape ehh nme die?? *abaikan*

soklan ke2 lak.
2) filem ini buat kat mana. 

maknanya mana laa kan depa shooting..aku nk bls pantas laa kan..tp aku guna web twitter..dah la tgh tenet slow nk mampooos lak tuh..aku komen dh kt korea..so tggu laa 10 mint kan..then admin tuh bls nma pemenang..cnfm laa bukan aku kan..sedeh gak la..

pastuh die ckp ada lg 2 pasang tiket preview..aku dh cam..hah!!!!!!!!!!! ada lagi!!nk try..aku tggu oke soklan die..peh!! tggu tau..tak g toilet pon..nsb laa dh pas magrib depa nk buat soklan..kang kalo tggu-tunggu nanti aku terlepas solat pulak..dh rezeki terbang aje nanto kan.huhuhu..

die bg soklan cmni:

3) lagu OST aku ada kau ada.

aku balas lah BEGINI CARANYA. aku tak guna web yang lembap ini okeh.. tapi aku guna ECHOFON. sangat pantas..hihi..ada sepupu kawan aku cakap yang aku balas gune echofon tuh agak pantas..

so aku tggu laa 10 minit..pas aku bg jawapan tuh kan..aku dah macam cuak2 laa..jantung aku berdegup kencang..aku kenal perasaan ini..aku ni jenis manusia yang tinggi daya firasatnya..aku jenis cam leh baca mindset org. tapi xtau laa betul or tak. sebab orang kata manusia ini ada gelombang otaknya. kan kan kan.

aku rasa cam menang..cam tak..so aku diam2 ajelah..dalam hati dah berdoa dan tawakal. kot2 dapat jmpe shaheizy sam..mau mimpi jadi realiti kan.hihihi.

tup tup! tetbe admin tuh mention nme aku dan cakap aku menang 2 tiket FREE! tgk preview aku ada kau ada.. 

i was like WHAT!!!!!!!! really!!

alhamdulillah!

rezeki dapat barang free kan.hihih..so aku pon tengah fikir laa nak ajak sape. sebab tgk preview ni hari senin 21may dekat the curve kan. so aku kena lah half day kan. kot kot jalan jem kan. Damansara sape yang tak kenal kan. ahhaah!

oh! aku kena sampai before 8 malam..so aku kena gerak awal laa kan..huhuhuhu~~

tapi as usual kalo citer tuh hbs lambat so maybe aku kenalah ajk kawan aku yang dok area dekat dgn rumah aku kan..yela..dh laa blek tgh mlm kot..sesak2 nk tgkp gmbo kot..huhuhu...
hope bapak aku tak mara lah kan..dan selasa aku kerja.. =______="

cer bygkn aku smpai rumah jam 1 pg..pastuh pastuh cnfm laa mate ak rabak kan???gile ahh!

dan i will looks like ZOMBIE~~~

hahhahaha! pape aku bersyukur sangat-sangat sebab ada rezeki..really enjoy it..love it! 

p/s: aku peminat shaheizy sam.

 

3 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

pergh bole la jmpe sam depan2..hehe

Noor Fatin said...

best3!! sungguh aku jelesss. bleh la jumpa sam nanti! amik gmbr byk2 tauuu!! ;D

Mashe said...

fuhyu.. taniah! peluk ciom aku untuk sam eh

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...