LAZADA

Friday, January 11, 2013

... Enjoy the Silence! ...

aku ni macam tak reti nak berkawan. oh ya. memang pun. lebih-lebih lagi bila orang kerap ego dengan kita when we tyr to fix a thing.
 
sometimes i want to choose dont want to fix anything at all. better keep silent than talking too much!
 
damn! i try to be a mean friend than a good friend!
 
mungkin aku tak perlu nak berbaik dengan orang yang memang tak nak berbaik dengan kita kan. for what pun?
 
tahu tak aku dah cukup sabar tahu! aku bukan Malaikat dan Nabi pun yang kesabaran tiada limited! well! im a human that have my own patience!
 
nak menyesal pun tak tahu nak menyesal sebab apa. sakit kepala. being honest pun salah. macam lah aku tahu gf die ada password fb die. WTH!!! how should i know. dan macamlah aku tahu yang die tipu gf die. sape suruh tipu.
 
and you! as a gf buat apa nak kongkong lelaki? belum kahwin woooi! kalo aku kan time ni lah nk uji kesetiaan kot. aku bg ko bebas. ko nk buat apa ko buat tp ingat batas. tahu. tapi dengan syarat, if berlaku curang means BYE-BYE! susah sangat ke? tak boleh pikir?
 
eh! aku pun ada kekasih laa! aku bagi die bebas. sampaikan dia keje tak contact aku pn ada. ada lex aje. cari kawan2 aku dan enjoy. tapi kawan aku perempuan laa majoriti. dan kawan perempuan aku panggil kawan lelaki. but for sure aku dengan kawan lelaki yang lain HANYA KAWAN! not more! dan the guys do know that i already have lover.
 
dan kalo nak mengaku diri tuh single pon boleh. tapi sedar2 lah diri tuh ada kekasih. jangan nak mainkan perasaan irang pulakkan.
 
dont be so DUMB!!!
 
*marah ni!*
 
suke ke menipu kekasih? konon cakap kali ini aje. time bercinta aje. time dah kawin? effect??? bodoh lah kalo cakap xde. wehh! sekali dah buat cnfm berkali2 akan buat. orang bodoh aje tak sedar diri wehh!
 
nak bercinta please lah! jadi pandai. jangan jadi bodoh bercinta tuli. konon taknak bg pasangan mara. OOI! sedar tak kalo kantoi camne? bodoh kan? padan muke!!!
 
zj pon jujur gile dengan aku. kalo die nak tipu pon hak die. sebab yg berdosa die, bukan aku. see the point? tapi dengan die, alhamdulillah die jujur. dan aku follow die pnye step. die jujur dan aku jujur. walaupun pahit di telan tapi kena terima gak. belum kahwin wehh nak kongkong bagai nak gile.
 
for what nk kongkong bagai nak mati??? happy? pastuh kena tipu hepi?? puihhh! malu lah weh pasangan korang nanti. nk kuar dengan member2 tapi pasangan tak bagi so kita buat keputusan utk tipu. yang kawan lak dpt tahu kite tak dpt kuar sebab pasangan tak bagi, pastuh kena bahan dengan kawan. MALU TAK??? puihhh!
 
jangan jadi stupid couple lah! be a genius! bercinta sebelum kahwin belum confirm die jodoh kite.
 
pikir lah sikit!!!
 
TTFN!

…: Sindarela Story :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...