LAZADA

Thursday, January 31, 2013

... sombong sangat! ...

haihh. aku tak tahu la keje aku ni macam mana. sakit kepala.
 
minta tolong pun jadi satu masalah. dengan berlagaknya cakap, " I tell you so many times!"
 
puihhh!!!!
 
agak-agak laa weh. aku pelik laa sebab sebelum ni ko tak cakap pun customer tuh pakai pallet ape tetibe bulan ini ada pallet. dah aku confius.
 
so bile aku nak hitam puteh ko lak ckp, taknak. benda ni sudah cakpa banyak kali.
 
WOOI! kepala hotak kau ckp banyak kali.
kata kalo shiment by sea ada pallet. yang aku pelik nye customer kod beza tapi lokasi sama. tapi 1 air 1 sea.
ye dah pelik. dah rupe cam cakap keling tahu!
 
berlagak nak mampooos! masalah betul ko kan. tanye pon masalah. customer banyak. kalo 1 aje aku tak kisah. ini satu persatu cakap. pastuh tak details. pastuh expect aku tahu semua lah.
 
cakap tak details mana lah aku nak paham mangkuk!!! adooii!
 
siyesly perangai serupa haram ko buat aku mara. dan sekali lg ko tak balas emel ak. oke fine. bile aku key in harga ko cakap salah. puihhh! benci gile aku rasa.
 
benci tahu tak!!! huh!
 
…: Sindarela Story :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...