LAZADA

Monday, December 12, 2011

... Selangor Cuti!!! ...

Assalamualaikum!

today is 12.12.2011 kan? yesterday adalah Besday Sultan Selangor kan. DAULAT TUANKU! well! i love my Sultan. hihi~ kan kan kan!

sebenarnya aku agak kecian kt sultan. harap post ini tidak menjadi isu besar oke. ini cuma luahan, andai ada terislap sume harap dimaafkan dan dibetulkan.

baiklah aku mulakan.

semalam pagi masa aku tengah bekpes aku baca paper di meja tulis bapak aku. fuhhyooo! bapak aku ada meja tulis. tapi ak ada meja mekup.hahahaha! disitukan ada paper so aku selak-selak sehelai demi sehelai untuk baca la. tapi mood aku baca paper bukan disiang hari, hanya pada waktu malam. so aku hanya baca tajuk beso2 pastuh aku tengok gambo-gambo seperti hp, kamera dan lappy and others la kan. ihihihih~

nak dipendekkan cerita tetibe aku nampak lah wajah SUltan Selangor yang kacak. cume aku agak sedih melihat die bukanlah FULL PAGE! tapi dia hanya HALF 1 PAGE! paham-paham la kan. pastuh black and white.

kenapa macam itu? SUltan negeri lain boleh pulak letak 1 page o 2 page dan siap warne kuning la tuh!!!

mungkin Sultan Selangor suruh save bajet kot. mungkin. so the right tjhing is think positif la kan.

mungkin la kan. tapi tidak mengapalah harap Sultan panjang umur. aminn!

dan hari ni aku cuti kul 9 pagi lak tetibe terasa nak g Broga lagikan. mendaki. pehh! hebat kalo lepaskan geram ni, tapi memandangkan noon sangat dah ni tak mengapalah. aku pergi ke Bagan Lalang lah kejap lg kan. ehh! petang nanti. huhuh~ mahu tangkap gambo kan. wahh! harap pemandangan cantek dan tak ujan. aminn~!

wait my picture if aku rajin nak tnjuk gambo la..ihihihi~

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...