LAZADA

Saturday, December 3, 2011

... pizza hut dulu dan sekarang ...

assalamualaikum.

pizza. sedap tak makan piza? lagi-lagi ada perisa baru tuh kan? cheese yang mencurah-curah. hahah!

senarnye hari kamis malam ak ada belanja adik2 dan parents aku makna pizza kan. pastuh kan. bapak aku citer la perbezaan pizza dahulu dan sekarang.

kalau dahulu pizza makan mushroom dew tuh kan men amik sendiri aje. bayar memang kena bayar tapi boleh ambil sendiri. pastuh leh tambah-tambah.

pastuh next nyew lak ada lak makanan salad dan buah-buahan campur dengan mayonis. tuh pon boleh ambil sendiri. besh kot.

then, dah xleh ambil sendiri. pastuh salad tuh pon dah xleh ambil. hanya dalam order sahaja boleh diambil. but still ambil sendiri time tuh.

then sekarang. aku rasa salad tuh dah tak ada dalam set pizza kan? kalo nak salad tuh kena add-on kan? pastuh mushroom dew tuh lak dah tak pekat cam dahulu. huhuhu~

bezakan dahulu dengan sekarang. banyak beza. kalau dahulu bapa aku selalu bawak anak-anaknye makan piza. tapi sekarang dah tak. sebab mahal. pastuh cam pizza sekarang kedekut. pizza nak makin nipias. mushroom nak makian cair.

tapi aku tak tau la sama ada sebab si pembuat atau pizza takut rugi. tah la..

harap owner pizza tak mara aku komen ni. just nak bandingkan sahaja.

tq!

nota: maaf lah aku agak malas nak upload gambo kan. sebab gambo masih dalam handphone kan. huhuhu~~

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...