LAZADA

Monday, October 24, 2011

... unplanned vacation ...

assalamualaikum.

last month pada week yang last, aku dan famili telah pergi vacation! err! citer sudah basi baru mahu dikongsi? haha! maaf la ek. kesibukan *padahal tidur sahaja* telah melanda dalam diri. well, apa boleh buat. mahu cari duit kan. haha. duit nak kawin mungkin. hihi.

tentang vacation aku. meh la tengok gambo tak seberapa ini. enjoy!
my mama and abah. drive to Lumut!
dalam kereta ada lak nyamuk maka aku telah pukul ia dan mati melekat. hiihihi~

Alhamdulillah. sudah sampai Pangkor jeti. nice view! macam sudah lama lak tak sampai, padahal tahun bulan 6 hari tuh baru saja pergi. hihihi.

sesampai saja sudah tengahari. maka kami pegi cari kedai makan. dan makan lepas tuh pegi pantai kejap untuk ambil pemandangan yang hebat! dan aku tulis nama aku dipasir seperti di atas. hihihi.

the next morning. ada lak hornbill. kan kan kan? depa ni ada waktu pagi saja. time ni kami nak g cari kedai makan. perh! ada satu kedai makan ni kan mahal nak mampooos! nasi lemak telur goreng rm3.50. kata kedai koperasi. kasi la murah cikit. ni tak. hurmm. nak kata sedap, cam makan nasi biasa aje. tak apalah. sudah makan pun.

waktu petang. canteq kan? very nice laa!

sama je macam atas punya view. hihihi.

itu gamat! sudah mati. geli oke bile terpijak kalo tak perasan!

mandi time! best. aku mandi kat tempat ada batu hadang. so air ombak tidak terlalu kuat. besh wooo. aku mandi dengan adik aku aje. hihihi~

this is pantai!!!

seeking ketam. hohohoho~


smart tak aku edit? hihihi~

oh! di pantai adalak rumpai laut. maka aku lak ada kretiviti aku nih mengukir nama aku. haha! bijak tak saya??

ini versi lain pulak. hihihi~

err? layan aje la gambo-gambo ini ek.hihii~


so nak balik dah. sebab only 1 nite saja. but its very-very fun. part yang funny aku lompat dan jatuh. konon nak tunjuk terer. hahhaha! adik dan mama dan abah dok bantai gelakkan aku je. =__=" malu nau. nasib tak ada orang nampak. hahhahaha! lawak-lawak!

i will miss this jeti. really-really miss it. lagi-lagi part aku tengah emo gile-gile ni. aiishh!

di sini i want to say thanks to my mum and dad sebab bawak anak dia ni pegi vacation! weee! thanks sebab macam tau-tau saja anaknya ini tengah frust! hahahahah! very-very beshh!

thanks mum & dad. love yuh!!!

2 comments:

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

ko mmg pndai edit la nana..

insta: lea_na_nur_ said...

hahhaa. edit ikut mata je. lawa ye lawa. huhu. tq. tgh blaja lg ni

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...