LAZADA

Wednesday, October 26, 2011

... ciri-ciri suami romantik & manja ...


just copy paste!

1. Melalui bertentang mata

Jika suami anda merenung tepat ke arah mata anda, ini menunjukkan suami minat terhadap anda. Jadi si isteri janganlah mengalihkan pandangan pula tetapi teruslah membuat jelingan mata yang menawan terhadap suami anda.
 
2. Jika marah

Jika si isteri sedang marah dan tiba-tiba si suami memujuk dan memeluk erat mesra isterinya, ini petanda bahawa si suami sangat menyayangi isterinya. Jadi, banyakkan berbuat begini ye. Jikalau si isteri sedang marah(api), suami patut menyejukkannya dengan belaian mesra.
 
3. Dia tunjuk minat kepada perkara yang anda suka

Misalnya jika dia tahu anda suka tengok cerita yang romantik, dia akan berikan pendapat cerita-cerita romantik yang dapat dilihat bersama. Memang romantis suami begini.

4. Suka mengusik dan berjenaka
Suami kerap mengusik anda. Jangan risau kerana ianya ingin menarik perhatian anda untuk disayangi dan dimanjai.

5. Bercakap lembut
Kalau seorang suami ini minat akan anda, dia akan bercakap dengan lebih lembut dan mesra dengan anda. Yang pasti ini sikapnya yang sangat romantis. Jika anda si isteri, apalagi masa inilah untuk bermanja dengannya.


Berbahagialah dan beruntunglah jikalau isteri mempunyai suami yang begini. Kepada mereka yang mempunyai ciri-ciri suami di atas, hargailah dan banyakkanlah wujudkan hubungan mesra suami isteri.


Lelaki Romantik

Lelaki romantik lebih menarik perhatian wanita kerana mereka biasanya pandai mengambil hati dan bijak berkata-kata. Lelaki jenis ini adalah sungguh selesa untuk didampingi dan merasa diri dihargai dan disayangi. Semua wanita mendambakannya walaupun wanita ini dari jenis yang rugged, aggresif dan lincah.


Cara untuk mengenali lelaki adalah mereka mempunyai ciri-ciri yang berikut :

1. Lelaki romantik suka menonton cerita-cerita yang bertemakan cinta.


2. Lelaki romantik mudah mengucapkan sayang kepada pasangannya.


3. Lelaki romantik akan memeluk isterinya lebih dari tujuh kali sehari.


4. Lelaki romantik sering memberikan kejutan kepada pasangannya seperti memberikan hadiah pada hari-hari bersejarah mereka berdua seperti pada hari kelahiran, ulangtahun perkahwinan dan sebagainya.


5. Lelaki romantik akan sentiasa ingat kepada pasangannya ketika mereka berjauhan dan akan membelikan sesuatu kepada pasangannya jika mereka pergi ketempat yang jauh.


6. Lelaki romantik akan memegang konsep lady’s first. Mereka akan mendahulukan pasangan dalam apa jua hal sebagai tanda menghargai dan menghormati pasangan.


7. Lelaki romantik sangat setia pada pasangan.


8. Lelaki romantik biasanya memanggil pasangannya dengan panggilan manja dan lembut.


9. Lelaki romantik akan mengajak pasangannya berbicara jika melihat wajah pasangannya tidak ceria.


10. Lelaki romantik biasanya ikhlas dalam memohon maaf sekiranya mereka melakukan kesalahan kepada pasangannya.


11. Lelaki romantik akan sedaya upaya tidak akan melakukan kesalahan kepada pasangannya kerana mereka tidak akan sanggup melihat pasangannya terluka dan bersedih.





No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...