LAZADA

Friday, November 23, 2012

... take it too seriously ...

Assalamualaikum...
 
aku chat dengan kawan aku. we talked about my ZJ and 'him'.
 
i like him. tapi kenapa time aku bercinta dengan ZJ baru dia nak muncul? hmm... itulah life. Hero always datang lambat. orang dah nak mati lemas, dia baru sampai. haihh~
 
kawan aku cakap, "ko ni dengan ZJ asyik gaduh, dengan 'him' pun selalu sakit hati. ko ni ada masalah dengan lelaki ke?"
 
dan aku cam err err. maybe. dan my friend said, "u take too serious with them. u must know than guy like to joke."
 
yes!  maybe i'm too serious with guy. i dont know why. make ke headache!
 
i will try to be nicely. i mean be positively. hope i can make 'him' to like me also!
 
tata!
 
XOXO,
Sindarela

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...