LAZADA

Monday, November 5, 2012

... Ahad dan Isnin cuti ...

Memandangkan Wifi kat rumah tak ada wifi. So agak membuhsankan. Haihh~ sabar ajelah.

 

Dah la barang aku beli belum lagi sampai. Buhsan betul!

 

Hari ini hari Isnin dan membuhsankan dan mengantok gilee! Hari isnin memang Monday Blues. Mengantok aje nak keje. Haihhh!

 

Aku jumpe college aku kat department Acc. Akk tuh cakap “cer ko mintak kt Manager HR suh die wat cuti hari ahad dan isnin. Selasa start keje. Haha!”

 

Macam syook kan keje hari selasa?? Start kerja selasa sampai sabtu. WAHHHH! Syook nye! Manyak besh kot.. hiihi~ aku tak tau kenapa tiap isnin muka ngantok n muka buhsan masuk opis. Haiyakkk~

 

Buhsan ni. Tahan mengantok dan ak buat belog. Xpela. Harap tak kena tangkap dengan bos sudah. Hiihhihi~

 

 

..: Usagi Kechik :..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you receive this email in error, please delete the same and notify the sender. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...