LAZADA

Monday, November 26, 2012

... becoming old ...

assalamulaikum...

hi all! sebenarnye tahun ini sudah menginjak ke alam 20-an..berapa an itu usah ditanya. Haha! biarlah rahsia cume sememangnya sudah tua dan boleh kahwin bila sampai jodohnya. Haha!

back to the topic, my birthday same date with this year Awal Muharram. tahun baru islam. Thats is the great part. ramai wish hepi besday kat aku dan ramai yg ucapkan Selamat Tahun baru. thats the best part.

thanks to all my friend yg wish my besday. thanks a lot! i like it. ahhaha!

dan sejak kebelankangan ini aku tengok muke aku kt cermin macam makin tua dan buruk dan berkedut. haha! for siyesly.

sudahlah aku tak reti nak mekup or bergaya cam budak-budak sekarang, ni kan lagi simple but comot. haihh~ nampak sangat ke aku ni comot?

budak zaman sekarang pakai skirt labuh. aku? jeans memanjang. Haha!

tapi aku salahkan diri aku yang selalu bizi so maybe sebab bizi so aku nampak makin tua. TERUKNYA!!

sebab kat kilang aku ni kejenye memang bizi giler. ramai yang beruban sudah. maybe akan termasuk aku. december nanti aku akan bizi gile2. haih.. sabar ajelah. sebab orang terer cam kita mampu buat banyak benda. @___________@

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...