LAZADA

Friday, May 18, 2012

... Black luka ...

Assalamualaikum! 

haip! haip! haip! ini bukan Black Mentor okeh! ini adalah my Baby Black. 
tapikan abah cakap black ini bukan warne puteh.. tapi die pearl white metallic. sebb bile die kena cahaya matahari
*perh!nk cahaya2 laa sgt kan* 
die cam ada wrne kunin2. dan akak dan 'musuh' gua pon cakap pearl white. 

 soooooooooooo! ini bermakna black bukan lagi black. kena letak nama lain tapi aku tetap suka baby black.hahah! ske hati aku la kan?barang aku kan??haha! 
*nana pls behave!*
dan as well hari ini aku agak bizi di opis dan tekanan yang amat pastuh siap menangis lagi kan.huhu..
*sabo nana sabo*

well, what is happen today is my experience dan aku sudah mengadu sedikit kat manager department lain yang aku ada tekanan keje yang amat-amat. depa bg aku kerja yang bukan department aku buat tuh sebab aku naik gaji dan pangkat. dan aku cm =___=? W.T.HECK? 

well. aku ada ngadu kes aku ni kt ex-bos aku kt U.S.A. truely kalo aku ada mslh dengan director aku, aku akan direct mengadu kt depa. dan depa phm sangat-sangat perangai director tuh cmne. 

so aku ni tak salah mengadu laa kan.hahaha! then aku ada ngadu kt ex-bos aku yang bakal masuk june nanti. dan depa mntk aku tabah tabah. dan aku still dalam koma. 
*err?paham-paham ajelah koma tuh ape kan.* 
 pastuh aku buat kerja yang aku tak suka. ala...cam bayi yang tak mau minum susu tapi dipaksa.cmtuh laa perasaan aku. 
then u expect me to do the report 100% correct. dan aku rasa cm SHIT! 

siyesly! korang bayang kan. korang disuruh buat report yang korang tak tau. pastuh tak sampai 1 minggu die nak korang siapkan report yang aku rasa adalam more than 500 parts. yela sheet excel tuh ada 6k 1sheet kan?korang darab 3sheet. so korang kena key in tiap data tuh makan masa berapa lama? pastuh nak kena buat formula lagi pastuh nak kasi die cm 100% perfect lagi. 

tak ke gile? 

time tuh laa aku rasa cam nak g mintak MC.haha! tapi aku buat ajelah.hahah! lantak ekau laa salah ke betul ke aku tak dulik!! 

aaaaaaaaaaaaahhhhhhh! 
sudah larik tajuk pulak. maaf eh berlaki iklan tadi. back to my baby black. 

taaaaaaaddaaaaaaaaaaaa!

 ni my baby black yg comel.hihihi~

cian die tau..dah laa aku langgar tembok jalan ramh aku ni..haihh! die pnye bunyi bergesel tuh kemain kuat okeh! berderau jantung ini. uhuhu..nak gugur..rasa cm nak nages pon ada..huhhu..

oleh sbb aku xtau nak pkai berapa lama black ini sbb tuh aku jaga baik-baik kan. yela brg sendiri kot. 
TT_______________________TT

kena letak tatu cikit ke. sticker ke. tapi wrne metallic. cm syg pulak. esk ptg aku nak mandikan black.pastuh nak kilat kan pkai KIT. hahaha! kot-kot kilat cm aku hantar kedai ke. boleh gak aku bukak car wash kan.haha! cume tuh la.. bil air. =_______=" gile mahal.

tapi kalo air tadah tak apa kan?hihihih...

aku masih runsing dan kecewa sbb black aku calar..walaupun sedikit nanti black sudah kelihatan tidak MACHO okeh!! ohh! gua sedeh!

okeh laa..gua mau chow!

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...