LAZADA

Saturday, July 23, 2011

... tiada lagi seorang ABANG di tempat kerja ...

hari ini adalah hari besh plus sedih tahap gaban la kan.sebab abang kt tempat kerja aku tuh hari ini last.yg besh nye tuh pergi makan sambut besday HR manager.hihi~oke la.huhu~

ala..aku rasakan minggu depan malas la nak pegi keje.sebab abang yang ajar aku pasal kerja aku mula-mula tuhkan dah resign.he got better offer la..tak mengapalahkan,rezeki die kan..hurrmm~

sedih..masa die kol n nk cakap dengan bos aku.tak adalah aku syak pape kan.then tetibe bos aku tnye,"yana,u xtau ke?." aku dengan muke pelik menjawap,"tahu ape bos?".then bos aku ckp yg abang tuh hari ini last.terkejut beruk aku.tengah-tengah berdiri buat keje,cepat-cepat aku dudk.mengigil-gigil tangan aku tapi aku buat keje masukkan data dalam komputer.perhh!nak nages.

then bos aku kuar nak tepon bos aku lagi sorang.aku ape lagi.kol kawan aku yang satu departmen dgn abg tuh la.then aku mara la kenapa xgtau aku awal2.kalo awal 3hr pon tak ape lah kan.nih memg terkejut.bygkan balek kerja kul 5.30 petang.die kol pada kul 5.20 ptg.berderau beb..memg tak ada preparation la kan..

aku cuma mara dia xgtau aku awal2 jew.hurrmm~tak tahu lah sape lagi mau back up aku.sebab mase aku mula-mula masukkan.dia la back up aku habis punya.dari 1st day aku masuk sampailah sekarang.

no more brother at work.he is the besh!

tidak akan ada pengganti what ever happen pon.huhuhu~

terkilan la.tak sempat nk buat ayat pape time tuh..tapi nasib lah ada FB kan.so kat situh lah berborak nanti.

patut lah aku berasa pelik bila die kerap cuti dan mc.mula-mula aku sudah syak,tapi aku abaikan perasaan itu.

oke gurls!andai anda ada rase firasat anda.pls believe pada firasat anda.sebab ia memg btl akan terjadi oke!

oke!lepas nih aku akan percaya pada firasat aku.hihihi..harooslah percaya kn?
k lah.sampai cini saja stori mori aku...

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...