Monday, April 18, 2011

... cinta itu memang indah ...

tarikh: 18/4/2011

siapa setuju tajuk saya pilihan anda sila angkat tangan macam saya...hihihih~~

seronok kan pada korang yang ada BF...hahhaha...sumpah..aku cemburu...dan tunang..kalau suami tu aku tidak lah cemburu sangat..sebab aku belum kahwin..hihihi...

setiap hari aku dengar orang bercerita pasal BF (boipren) dorang...cemburu..sebab aku tiada semua itu...

nak kata aku tiada orang sayang..ada...cuma..aku sendiri menolak cinta dia..dengan kata..aku tidak mahu couple dengan sapa-sapa...kecuali tunang aku atau suami aku..

dulu...masa aku STPM...BFF aku selalu cerita pasal BF dia..aku hanya mampu mendengar..sebab masa itu aku da masalah dengan ex-BF aku...so aku mendiamkan diri sahaja..hanya aku menceritakan angan-angan aku ingin mengahwini farid kamil atau fahrin ahmad...semua itu adalh untuk aku terus setia...

tengah-tengah BFF aku bercerita..tiba-tiba sampuk seorang kawan aku berkata, "antara korang ber'empat..aku rasa yang kahwin dulu nanti pasti Kechik.."...dulu zaman sekolah aku dipanggil Kechik..dan aku terkejut dan tanya kenapa...dia jawap,"sebab aku tak pernah menceritakan pasal BF aku.."..aku hanya mampu senyum saja....

kahwin dulu???mungkin kalau tertiba ada seorang itu datang meminang aku tanpa berkata pada aku yang dia ingin mengahwini aku...kalau dia cakap sudah tentu aku cakap tidak mahu bukan??hihih~~

aku tidak tahu kenapa aku malang bila bab cinta...dan kenapa lah aku terlalu buta bila cinta depan mata tapi aku nampak di sebalik cinta depan mata...

apakah aku terlalu advance??atau terlalu yakin cinta sebalik depan mata jauh lebih indah...


aaa!sudah bermalam-malam aku tidur dengan air mata...sungguh penat aku sedemikian..seperti mahu terjun dalam air dan melemaskan diri...

tidak mengapalah..harap aku bersabar..harap aku bersabar..kerna Cinata itu datang dari Allah swt...pasti ada cinta milik aku..



No comments:

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...