LAZADA

Friday, April 26, 2013

... tired ...

Assalamualaikum~

best dan tired. haihh~

hari ni balik dari opis jam 8.30 malam. almost nak keje sampai 10mlm. tapi teringat lak exec ak cakap "U jangan keje lewat okeh! today weekends nite. rest urself."

well! exec aku cakap camtuh pon sebab aku sudah siapkan keje die. haha! tinggal keje die aje yang kena submit ke customer. so aku sudah siapkan ia.

haha!

well! aku rasa nanti start senin nak bincang lah dengan die pasal BOM. yang senang bio lah aku buatkan. so yang susah bio lah die buat kan. so senang. haha!

exec aku cume taknak aku ni nanti dipersalahkan aje kan. well. tak apalah. kalo aku rasa aku takpasti. sure punyelah aku tanya die kan. alaa~ die pon dah tolong aku. so kena lah tolong die pulakkan.

hari ini ada makan lunch kt hotel. wooop! ahha! SEDAP GILEE nasi goreng die. sedap hingga kembung gile perot aku wehh! ahhah!

plan nak survey mak andam yang berdekatan kat rumah aku ni tergendala pulak. haihh~
ingat kan kalo balik kerja awal nak laa jugak survery2 kan.

aku sudah hantar baju kurung. oh! malam ni nk sambung jahit manik. err. esok lah kot. ke malam ni? sebab tudung tuh aku sudah pakai kan.

kalo manik aku lawa, nanti bj kurung aku yang utk time disarung cincin bio ler lawa cikit ada manik2. haha! yolah. bakal mak mentua nak datang kan.

teringat dulu zaman aku pernah kecewa, aku cakap malas nak pikir pasal kahwin, haha! tapi bila sampai saja lelaki yang betul betul boleh hargai kita dan die datang kerana Allah, memang mengubah hati aku. Subhanallah. begitu tabah lelaki itu dengan aku.

so aku pendek cerita nak terus kawin. lol. tapi sengal aku ni, kawan kemain lama. then baru terfikir nak kwen. yelah. mase tuh aku habuk pon tarak. degree xde, kete tak ada. so kalo ada kete senang lah cikit aku nanti nak g keje. tak adalah laki aku dok htr aje kan.

jika Allah dah hantar die sebagai suami aku, maka aku terima. taknak menolak. taknak menolak apa yang sudah ditentukan oleh-Nya. andai benar die untuk aku.

ish! kekadangkan, hati ni suka betul was was. haih~ setan suka nau kaco hati aku ni. sedeh sungguhh!

k lah. nak men twitter lak.

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...