LAZADA

Wednesday, April 10, 2013

... nilai sebuah persahabatan ...

Aku memang pentingkan kawan. only sahabat i mean.

egois.

sepatutnya tak ada egois antara sahabat.
sepatutunya tak ada bangga diri dalam sahabat.

memang. some of friends adalah seorang yang sangat talent.
but why we wanna jealous of?

okey. tipulah kan aku tak jeles. ye aku jeles tapi aku akan cuba proud of them. yes! aku pround sebab ada kawan yang ada kelebihan masing masing. aku tak perlu takut. aku patut bangga.

aku jenis merendah diri. aku tak suka cakap sesuatu barang itu aku punya. contoh nya kereta aku yang bernama Artemis.

mula mula aku bawak orang kata itu kereta baru, then aku sambung cakap bukan. itu kereta emak. bukan kite punya. dan yes! the gerrento us my mother even i paid it every month!

back to topik sebelum ak melalut.

kalau kita letak nilai sebuah persahabatan itu dijalan raya, menanti sebuah lori untuk menghenyekkannya. memang lah anda seorang yang. hurmm. let me think. budus?

khianat kawan itu seronok?
nak kawan dengar cakap kita saja seronok?
tipu kawan pasal latar belakang seronok?

WTH?

semua aku pernah kena pasal seorang kawan. dan almost serik. sebab aku takut nak kena lagi. aku takut.

siapa siapa pernah menjadi kawan aku.

semoga bahagia. aku akan doa yang terbaik untuk kamu. just remember that the memory that we had made will never erased.

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...