LAZADA

Friday, April 12, 2013

... macam macam ...

Assalamualaikum...
 
banyak benda yang bermain dalam fikiran aku ni. yelah. aku dok dalam bilik department aku ni sorang sorang kan. walaupon buat kerja yang banyak sebab kalau tak siap hari ini. aku kena datang esok okeh! so aku masih bole berfikir jauh. =_____=" pelik.
 
being woman ini susah lah. selalu sahaja kena ganggu dengan setan. yelah. hati wanita kan sehelai tisu. so senang saja dorang nak menghasut kita. haihh~
 
ape lg ye aku nak membebel.
 
ohya!
itu sajalah bebelan aku dipagi hari jumaat yang sangat indah. pagi tadi kan jem. haii~ teruk nye jem. ada orang excident dan ada orang meninggal. sape lah tuh kan. harap bukan sedara mara aku lah kan..
 
siapa pon orang itu, mohon diampunkan dosanya. aminn~
 
lagi nak bebel ape?
 
oh ya! ahad nanti pergi shopping!! yeayy! i love zj.. sbb dia nak bawak aku g shopping!! love u sayang! pastuh singgah TAR ehh! tau tau!
 
okeh! itu sajalah bebelan saya di pagi jumaat yang indah ini. cahaya matahari hari ini sangat silau. sakit mate gak lah. huhu~
ape pon itu kerja Allah.
 
TTFN!

 
…: UsagiKechik :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...