LAZADA

Friday, September 9, 2011

... sunyi ...

assalamaualaikum.

sunyinyew la belog aku nih kan. berhabuk la..fuhh!fuuhh!*sambil pasang vacuum.*

bukan tiada idea nak letak bi belog ni. melambak. hinggakan aku dalam dilema yang mana satu mahu diceritakan dahulu.

tapi bila aku mahu bercerita, mulalah idea ketandusan. maka bermulalah ayat berteraburan dan berterbangan kan? ciss!

ada pula waktu itu aku mengalami kesakitan di kepala. perh! punyalah mahu aku pecahkan saja kepala aku kan. memang best la kan. huhu~

well. sorrry to korang yang telah BW di belog aku. aku tak on langsung sejak raya. perh! bizi itu memang terbaik lahkan.haha!

well. tinggalkan link korang kt chat box aku, nanti aku BW la belog korang. weee~

10q sudi singgah ke belog yang pasan cam diva nih,kahkahkah!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...