LAZADA

Tuesday, February 15, 2011

... Hari ini MaulidurRasul ...

salam...ari nih public holiday kan...hari Maulidur Rasul...

so ape lg semua..sila amik air sembahyang dan baca la Yassin k...aku kan plan hari nih nk g holiday...minggu lepas kan..ak cakap kt mak aku cm ini,"ma..nk g karoke leh x??"

nk tahu mak aku ckp ape??mak aku ckp,"ko nk kne cepuk???org maulidur Rsul baca yassin..sedekah al-Fatihah ker...nih x..nk memekik..melolong...xde2....dating pon xleh.."

wahh!!!punah ckit la...sedikit hampa...tp btl per ckp mak aku..even kn smlm 14/2/2011 valentime day..tapi wat ape nk sambut???pelik x???korg leh smbut hari kekasih..lg2 pasangan yg hangat bercinta...(maaf ek..sy xbcinta..bermusuh ada la..ahhaha!!)smbut hr kristian tuh leh pulak..soooooooooooooo...smlm da dating kn...hr nih bc Yassin la...mintak taubat dr Tuhan...huhuhuh~~

aku x pnh smbut hari kekasih...dlu mse aku umo 16 until la 20...mse tuh aku ada pkwe...skrg da 22 da xde..ok...su muda lg..still 19thn oke..hahaha!!ok back stori aku...dr umo 16 untill 20 kan..aku x pnh smbut hr kekasih..sbb bg aku mse tuh kan..hr2 hr kekasih..ckup la smbut aniversari kami..hahaha...

skrg xde pkwe..so xde la tarikh2 keramat...dan hari kekasih bg aku adalah hr2 biasa...cume hari ini berbeza...hihihihi...

so uolls!!!!!!jom la bc Yassin bg yg umat islam...huhuhu...

tata~



No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...