Sunday, April 24, 2011

... kita sudah dewasa kan?? ...

tarikh: 24 April 2011


ape lak ek kne mengne post nih dengan "i love my parents"..

korang sume yang masuk dalam alam maya lagi-lagi dunia yang fofular..example: blog, facebook, twitter, etc...

sometimes kalo kite terlalu emosi kan..kite akan cakap pasal mak bapak ko x ajar ke??mak bapak ko tak ckp psl tuh ke..nih ke.. 
ko akan ckp sedemikian sbb terlalu mara psl die pnye kata-kata..nobody perfect..time nih la nk kawal emosi...

ayat ini sangat-sangat sensitip...

even aku ada nampak budak sekolah tuh dok memonteng sekolah..pastuh time bulan puasa petang-petang pas sekolah makan askem Malaysia..=__="..kecian kan kt parents dorg...hmm..aku xde lak nak salahkn mak bapak dorang..sbb tuh dorg dah beso..dah umo 13 - 14 tahun..bukan lg budak-budak yang tengah pakai pampers..

ape tah lagi kite yang blogger nih..kalo korg mara cmne pon..plz k..plz jgn kuarkan perkataan mak bapak la..sensitip woo..ko kenal ke semua blogger dlm dunia nih???mane la tahu kalau-kalau dorg tuh anak yatim ke kan...kan korg dah menyebabkan kesentapan..

aku malas nk ckp byk..sbb kite dah dewasa...so please respect each other..kalo org tuh xnk respect kite xpe..abaikan..sbb die akan dpt balasan dr Allah SWT.

salam...

tata for now..

2 comments:

Woofer Storm said...

benar2...bukan mudah nak amik kepercayaan orang ni,makanya bukan mudah untuk orang respek kita..

*kalau rasa tak suka akan dia,tak perlu mengelabah,cuma beralah pergi sahaja..

☻UsaGi NaNa☻ said...

bkn mengelabah...sensitip...hmm..memg nk diam saja..org x phm mksd kite..