LAZADA

Thursday, January 5, 2023

TOP DETERGENT X MYDIN MALAYSIA

Kempen pengumpulan dana amal 'CERAHI KEHIDUPAN BERSAMA TOP' kini kembali.

TOP bekerjasama dengan Mydin untuk membantu anak-anak sekolah rendah yang tinggal di rumah flat-flat kos rendah Projek Perumahan Rakyat (PPR) pada tahun ini.

Dengan cara ini, dapat meringankan beban keluarga PPR dalam menyediakan barangan persekolahan anak-anak ke sekolah. 😍

Sebagai ibu bapa, kami sendiri tahu betapa mahalnya kelengakapan kembali ke sekolah anak-anak. Keadaan ini juga berlaku kepada keluarga yang tinggal di PPR yang bergelut dengan masalah kewangan dan sosial.

Oleh itu, orang ramai boleh membeli produk detergent TOP dari mana-mana pasaraya Mydin berdekatan yang mengambil bahagian dari 15 Disember 2022 sehingaa 15 Januari 2023. RM 0.30 daripada setiap unit detergent TOP yang dijual akan disalurkan kepada komuniti PPR bagi mendapatkan kelengakapan kembali ke sekolah bagi sesi persekolahan 2023/2024

Saya sudah dapat TOP Colour Signature dari Mydin. The best part is TOP ada 5D Colour ProTech yang membenarkan saya mencuci semua pakaian sekaligus dengan penuh yakin kerana warna pakaian tidak akan luntur sehingga menjejaskan pakaian lain. 

This is what i want! Easy with TOP!

TOP ada 2 jenis Siganture:-
✅ Sabun serbuk: SUPER COLOUR SIGNATURE
✅liquid detergent: COLOUR PROTECT SIGNATURE

Sabun TOP berbau wangi dan kekal wangi sehingga kering. Ada advanced Japanese Fibre Care Tech yang melindungi pakaian daripada luntur warna. So jangan risau. Pakaian kegemaran kita akan kekal cantik.


#TOPMalaysia #CerahiKehidupan
#StayonTOP
#ColourSignature
#5DColorProtect #HariHariWarnaWarni #MYDINMalaysia #TeamAboutDigital

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...