LAZADA

Monday, February 22, 2016

… jumaat ...

Actually ni ada lah note untuk kerja but aku menaip diary harian maybe utk time lunch nanti aku copy paste la kan kt belog..kekekkeke

Back to the story. Pagi tadi aku bangun tido dan aku dengar Lutfy my baby dengkur. So setelah aku google dengkur pada baby and it shock me. Super shock okay!! Ibu mana tak risau kan. Kecuali ibu yang buang anak ye.kekkekeke…

Seram dan takut. Biasa la I'm a paranoid mom yang super duper psiko nye lah. Well, aku memg mengaku yang aku kuat psiko. Tak kena tempat lak tuh psiko..sebarangan aje psiko kan.

Well the true is my need to jumpe doctor. Aku takut dengkur tuh sebab saluran pernafasan die tersumbat.
Atau sebab jatuh katil ka mase die 8 bulan. Tapi sepanjang 8bulan ke 1tahun tida dengkur sangat kecuali masa die selesema.


Risau nyeeeee.

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...