LAZADA

Monday, February 22, 2016

… Isnin, 22 February 2016 …

Rindu anak kecil aku. Muhammad Lutfy Hadi nama diberi bila dia dalam perut waktu usia 8 bulan.
Tiba tiba terfikir nama itu, dan aku terus sms suami mengatakan aku teringin nama itu. Dan pernah sekali tuh aku dan suami pegang handphone dan mencari maksud nama itu, bila aku sudah jumpa maksudnya dan segera tnjuk kat suami dan dia pun tunjuk hp die yang dia sedang mencari makna nama itu.
Kebetulan sungguh.
Bila dia selamat dikeluarkan. Aku setuju dengan suami nama itu.
Dan LUTFY nama diberi.
Alhamdulillah rezeki.
Sepanjang dia membesar rezeki dia tak putus putus masuk. Allah SWT mempermudahkan aku membesarkan dia juga. insyaAllah dipermudahkan sehingga dia besar menjadi anak yang soleh. Tak kering mulut aku berbisik pada dia menjadi anak yang solah dan hamba Allah yang taat. insyaAllah. Dia bijak. Memang bijak.
I love my son!





No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...