LAZADA

Saturday, September 21, 2013

... STRESS!! ...

6 month from now!

and everybody keep say "alaa~ lama lagik."
and i was like =____________="

kalau duit tuh bole simpan, tak apa. sebab bila kita simpan pasti ada saja perkara kena setelkan. tetbe perkara baru muncul. so tak boleh nak menyimpan sangat.

pernah kena tak?

well. aku banyak kali. sebab duit yang kita simpan tuh bukan duit kita. duit kita adalah bila kita bersedekah. paham?

so better aku beli barang sedikit demi sedikit. atleast tak la kelam kabut nanti kan.
lepastuh, kalaulah duit datang sederap!!! aku tak ada hal. nih!!!!! duit pon susah nak kais tahu!

sampai 1 tahap aku tak tahan, aku nagis nagis kol tunang aku. dan nasib baik lah die pandai pujuk. atleast reda cikt hati.

oh my! setiap hari dok godek utube aje. cara buat bunga macam macam jenis. harapan semua menjadi. inshaAllah.

okeh. gua lapar. bye!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...