LAZADA

Thursday, September 12, 2013

... 31st August 2013 ...

alhamdulillah.

assalamualaikum all.

syukur kepada Allah yang selamat sudah selama 2 minggu menjadi tunangan orang. *yeke 2 minggu? hr ni 12 sept 2013. ye kan ajelah*

barang persiapan makan masa 2minggu sahaja. pelamin sume nye simple aje. kebanyakan barang pinjam pinjam. Alhamdulillah ada kawan yang nak pinjamkan barang. berjaya jugaklah majlis ini.

simple dan saya suka.

tapi.....

abah bebel sebab tak ada kemah. senarnye kan. aku memang taknak ada kemah. HAHAHAHHAH!

oke ada tatapan pelamin saya. 1 keping aje cukup lah ye.

oh. ini mini pelamin. yelahh. zaman sekarang kan ada mini pelamin kannn~ dah cam wajib
 gitu. oh ye! aku dirisik dan ditunangkan. hahha!

pihak lelaki nak sangat. so kami perempuan kena la ikut kan.

okah! pix for u all!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...