LAZADA

Saturday, October 20, 2012

... #TrueStory : Malaysian Drivers are Ego ...

Assalamualaikum dan have a good day peeps.

 how is your day? hope its great.

betul tak tajuk entry aku? sure kalian ramai yang setuju pasal ini kan?

susah nak cakap pasal sikap pemandu Malaysia yang berlagak cam die seorang sahaja yang bayar tol dan orang lain tidak. lebeh-lebeh lagi dengan manusia yang kereta besar maka dia pon berlagak gile kaya. dan kereta kecik tapi berlagak cam baawak kereta mahal. cehh!

dan paling tak suka adalah manusia yang PALING MALAS NAK BAGI SIGNAL!

wehh! mahai ka signal hang tuh? kena charge ke tiap kali guna? STUPIDO! lebeh-lebeh lagi kereta besar dan sport car. WTFishCAT!!!! hate it!

ada kawan opis aku pergi nepal dan bangla. tapi depa cakap di bangla mereka bawak kereta tiptop!

di sanakan mostly bawak basikal. so basikal lebeh berkuasa di jalan. so yg ada motokar harus berhati-hati semasa memandu. sangat-sangat tiptop akk opis aku cakap berbanding pemandu Malaysia yang bodoh seombong orang kate kan. *orang kata bukan saya kata*

entah la..kekadang tengah drivers sume seperti manusia yang tiada tamadun. memotong tak kira tempat. penting kan diri sendiri. asyik ingat diri sendiri nak cepat sahaja.

habis orang lain tak nak cepat ke? opkosss laa nak cepat jugak kan?

entah laa..susah nak cakap bnyak pasal drivers ni. sebab tuh laa Malaysia are rich with TRAFFIC LIGHT! hahahha! nescaya ramai orang luar negara cakap cm tuh.

negara yang kaya dengan traffic light. eeee! tah pape ajelah kan. eeee! sabar ajelah. elok-elok round about tapi ditukarkan ke traffice light!

wehh! lain kali kalo rse lambat kuar laa sebelum subuh! tahu!!! itu pon nk di ajar. huh!!!

 

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...