LAZADA

Friday, August 3, 2012

... Ogos dan Puasa ...

Assalamualaikum! Salam Ramadhan.

Puasa punya post pon aku tak masukkan. cam biasalah. Niat Puasa. Doa berbuka dan selainnya.

Ogos. yep. ogos sudah sampai. dan ini bermakna raya bakal tiba kan.

persiapan? cam bese lah. be4 raya aku sudah siap baju. tudung dan kerongsang lak, aku makan masa nak mencari yang seswai dengan nya.

oh! esok 4th Ogos, ada iftar dgn budak 89. mesti bz aku sepanjang hari. dan tido kt rumah nadia. hihihi~ hope sumenye berjalan dengan baik. Aminn.

so how korg punya puasa? ladies? kalo korg dtg cuti cmne? hihihi~ aku kalo dtg cuti time keje, tengahari g kantin. laparlah katakan. hihi.

Bos melayu aku lak bising aje. ciss!

nampaknya aku kena ganti puasa laa tahun ni. haihh~

k la. itu sahaja kata hati saya. tata!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...