LAZADA

Sunday, January 23, 2011

... sup ketam ...

salam olls...

hah!!nih bkn la en3 psl sup ketm k..hahaha!!ala...kalo xtau msk sup ketam...g la google pastuh msk la..hihihi...

sup ketm nih spesel skit tau..walaupun xckup kaw la..coz my dad yg masak..huhuh..sbb kami sefamili da nk kne demam..so nk elak demam..my dad msk la ketam..huhu..beso woo ketm itu..dan sy sgt2 ske mkn..

ok...sy tipu...sy x mkn ketm sgt..coz gtl2...huhu..bkn gedik k..tp gtl je..ahhahaha!


jeng..jeng..jeng..tuh la sup ketam my dad msak...dan my mum tlg2 la gak...huhuhuhu~byk best woo...siyes..sape2 demam g la mkn sup ketam..ia leh kebah kn demam..kalo demam denggi pon leh kot...try la dlu kn..blm cube blm tau kn..huhuhu...

xcye??nih aku x tipu tau..meh aku stori mori meh..

smlm pg kn..sbtu..ak skt tekak n tetbe rse cm nk selseme sekali..memg x selesa sbb skt tekak...minum air botol da 3 botol...buang air kecik lak....phm2 suda..

pg td ak bgn kn...dgn lemah sedikit..then tgjr tuh my dad n mum msk la sup ketm..coz sume da ngadu skt tekak,penin2 n idung tersumbat la kn,..

so my parents pon msk la..tghr tuh aku mkn la kn..perhh!!best woo..smpai nasi aku berkuah..leh letk sampan,hahha!!ok..aku tipu jee..huhuhu..sdp pon leh la..aku x pnh komplain la kalo parents aku masak..mkn jee kn..coz selagi dorg ada..hargai la ape2 je dr dorg kn..huhuh..

pas mkn aku tido..huhuhu..cm ular kenyg beb aku tido dan dlm keadaan penin...then around 2 jm aku tido..bgn la kn..ngn2 je kn..aku da x rse skt tekak..huhuh..dan da x pnin..wahh!!cm sht jee...memg best woo..

hah!!!ape kate korg try la kn..huhuhu..memg syok woo!

2 comments:

Noor Fatin said...

aku telan je semua. haha! xdenya nak pantang2 gatal ke ape ke XD

lama xmakan ketam..nyum3

insta: lea_na_nur_ said...

ahhahaha!!sila la mkn..ak ske mkn ape yg parents ak msk..tp ak x minat megi..huhhu~

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...