LAZADA

Monday, August 2, 2010

...the day aku jadi babysitter...

yep..aku jadi baby sitter..hihihi...well2..aku kn ske praktis2 nih..praktis jge ank buah..hhihi..ank akk aku..gegurl..nme die nur qalesya sofia...9 month tau..comel..hihi..nk tgk mke die???
NUR QALESYA SOFIA
nih die...comel x???huhu...die bakal ada adk nt..hihi...OMG!!!br sethun adek da kuar...cian kn die??Ape leh wat..rezeki kn..teme jela dgn ikhlas..huhuhu...aku pgl die "kakak"...coz nk ada adk kne la pggl 'kakak' kn??

sian kakak...da la die pkai pampers kn..merah2 da die pnye tutt..hmm...da kne sapu ubat die kn..nages2 die skt...aku jge die dr kul 7.50pg until 5 petang..xde la sush sgt jge kakak nih..die ok je...die cm da kureng minum susu..mkn bubur nasi je..byk die mkn bubur nasi..2 senduk tau..pg2 mkn pg..pastuh kul 11 mndi..then tido..pastuh kul 12 die bgn...lunch hour lak..perhh!!die mkn byk tau...

tp kn..cian kakak...die berak 3 kli tau dr kul 8 smpai kul 3 ptg...3 kli la aku basuh..huhuhu~coz ape berak byk kli..coz die da byk hr x berak...baby patut berak hr2..huhuhu...mak aku la yg ckp..hiihihihi....

ok...nih lak pix kakak wktu petang...kmi kuar dan tggu mama dan ayh blek..kul 4.50ptg da time tuh..hihihi...
canteq x kakak???hihihi..senang tau jge die...ala..pasang je tv..pastuh die guling2 je..die still menyiarap dan mengesot...blm lg merangkak...so xde byk gerak la..ok per..huhuhu~

tgh2 duduk luar kn...smpai pon ayh dan mama die..hihi..ske die jmpe ayah dan mama..tp die paling ske ayah..coz ble die nages kn..die sebut ayah..huhu..ble nk mama die pon..still sebut ayah..huhuh...sabau jela mak die kn..hihihi...

yg last lak...
kakak pakai tudung..hihi..canteq kn???canteq kn???comel nyew..hope sume vote kakak..ahhahhah...tah pape aku mengarut..hihihi~~

bye2...

2 comments:

kainbatiksaya said...

fuyooh jadi babysitter.... leh bukak nursery. :P

insta: lea_na_nur_ said...

hihih..penat tau..da la sy ske tido..hihihi~

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...