Thursday, December 14, 2017

... gastrik so tak best ...

gastrik dah nak 2minggu. susu badan pun drop sebab kurang makan.
sedih weh sedih!
susu adik makin susut. aku tak mahu putus asa. sebab aku dah habiskan 100 utk cara cara upkan susu ni.

nasib lah kat rumah ada lagi B-complex shaklee. aku ni bukan la pentegar sangat. ubat dari klinik aku dah makan. sekarang tinggal nak try supplement pulak. mana tahu cepat hilang. esok pagi ceria sikit.

ni tak asyik asyik rasa sedih sbb gastrik.

kalo di bagi pilihan gastrik atau mabuk. dua dua aku tak mau. hahahahahhahahahha!

gile ko. dua dua tu aku tak kuat. kekeke.

kalo mabuk lagi lah. ke laut anak2 dan laki aku. hehe.

pape pun doakan semoga aku cepat sembuh ya. sakit ni. selere pun tara. waaaaaaaaaa!☹☹☹☹☹☹



1 comment:

Ann Ishak said...

semoga cepat sembuh...makan banyak lagi :D