Monday, December 10, 2012

... CONGRATULATION! ...

halo halo!
 
congratulation to who? to me la!! haha!
sebab 8 dec to 9 dec 2012, aku telah mengikuti kursus kahwin kat putrajaya dengan ZJ. Alhamdulillah. minta-minta semuanya diberkati. aminn.
 
aku dengan ZJ pergi sana dan rabu ini (13 dec 2012), InsyaAllah sijil kursus kahwin kami akan keluar.
bila nak kahwin? haha! persoalan pada diri aku sendiri jugak. sebab duit masih belum capai target so maybe berlangsung tahun 2013 dan maybe tidak. tengoklah rezeki memasingkan. InsyaAllah.
 
agak seronok dapat belajar benda baru tentang perkahwinan, masa dalam kursus itu aku terfikir, mampu kah aku menjadi seorang isteri yang solehah? mampukah aku bahagiakan suami aku? mampukah aku mentaati suami aku?
 
benda ni berlegar2 dalam otak aku. macam tak mampu aje. dari segi pemikiran aku macam tak matang, aku takut aku tak mampu melakukan apa yang aku dapat bayang kan. maybe boleh, maybe tak boleh.
 
entah lah.
 
sambung buat kerja. nanti aku cerita lagi.


…: Sindarela Story :…

No comments:

Usagi Sailor Moon - Link Select

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...