LAZADA

Tuesday, March 29, 2022

... hati mak yang tisu ...

Salah ke aku hantar Mawar pegi sekolah awal awal ni? 
Tahun ni bulan 7 dia genap 4tahun. Still early? Ke terlalu early?

Aku sedih bila tengok dia menangis tiap kali hantar. Dia nak skol tapi dia takut nak skol. 1st day dia skol kan elok aje dia masuk. Cakap i love u mama. Aku yang nages. 

Then suddenly cikgu kasi gambar and nampak dia menangis di situ. She cried. Cikgu cakap time makan diam nanti dah habis makan sambung. Time main diam, pastu nanti dia sambung.

Hmm aku ni dah sampai tahap rasa macam ehh perlu ke sekolah. 

Dia tak la menangis kat pagar, pastu dia pusing kan diri tunduk dan pergi ke cikgu. Tah nages or tak. Tak tahu lah. Harap harap dia okay lah 

Wish me luck gaisss! Hati tak keruan. Haha!

Tata for now!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...