LAZADA

Friday, July 28, 2017

... penting tak HARNESS for KIDS? ...

okay ini personal entry eh. bukan lagi iklan niaga iolls hahahah!

berbalik pada cerita HARNESS ni. pada korang lah kan as single belum kahwin,yang dah kahwin penting ke tak HARNESS ni?

dulu aku ada beli harness untuk anak aku. dia pakai beg pastu ada tali. bila anak aku merangkak, laki ak bukak. yela. orang dah pandang slek kot anak aku gitu laki aku ada tali.
sumber google

hah! macam gambar ni lah anak aku pakai. taoi versi boy punya lah. anak aku ni clever tau. hadoii! die tahu bole die merangkak bapak dia kan bukak tali tu. so die merangkak. budak baru 2tahun woooi!!!

so semalam dan sehingga 31julai 2017, LAZADA buat baby fair.
ko tengok aku tak serik kan shopping lagi kat lazada lepas kes ritu tu, hahahhah! 

maka aku beli harness yang untuk tangan pulak. aku beli harga RM7.99. sebab nye lazada bagi aku voucher rm10. hahaha! rezeki alhamdulillah kan.
sumber google

macam gambar kt atas ni lah yang aku beli. tawakal lah anak aku nak pakai o tak. kalo dalam mall kalo die nak berjalan die kena pakai walauapepun. aku nak try laa pakaikan beg tu lagi. yela tak pakai membazir pulak kan. kali ni bio aku lak yang pegang die. 

suami aku ni bile aku nak pegang die. die tak bagi lak. sebab nya anak aku ni beso sikit dari aku. hahha. 

anak aku dah tinggi wooi! hahhaha!

so pada pendapat aku, TERSANGAT lah penting harness ini utk anak yang macam aku. kalo berjalan memg tak fikir mak bapak dah, kalo di bg die berjalan memang macam kereta lumba bunyi nye. haha!

korang tengok running man tak? kan ada dorang buat sound effect enjin laju time dorang berlari tu..macam tu la anak aku. ahhaha!

okay tu aje cerita aku. bye!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...