LAZADA

Monday, December 23, 2013

... preparation wedding: headband flower girls ...

memandangkan ank buah aku perempuan ada 5..dan belah lelaki ada 2. so rajin lah ckit nk buat headband pearl. haha!

cincai ni pong. meh ak share pix.

3 sudah siap. esok ak ukur kepala ank buah ak lagi 2. so 5 siap. ni utk ank buah tunang ak lak sorg ikut kepala ak sebab tingkatan 1. 1 lg tuh kena ukur ank buah jantan ak darjah 5. maybe kot drjah 5. hukhuk~ haraplah dorg suke. bakal makcik die ni buatkan kan.

harapan laa ada chance jd mkck fav.. aku ni ske men dgn budak2. hahahaha! tp kekdg tuh cpt penat. budak2 aje x cepat penat. waa!

ok lah. incik tunang dah tido. aku aje belum. waaa!


No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...