LAZADA

Sunday, May 12, 2013

... 12 may 2013...

u know what day is today right?

its MOTHER'S DAY!

yes yes i know everyday is mother's day. everyday i said I LOVE U MUM. yess!

but u know that today we can buy some thing that she wished for.

my mum like to eat cheese cake. i feel like wanna buy some. and flower for her. i love her so much. and cook some food. haha!

okeh. aku sekarang ada kat rumah sadeline, dan mereka yang lain belum bangun lak. aku ingat nanti aku nak bersiap2 jamk 930 am nanti. yelahh kan. sebab nak g kenduri kwen dan mama hari ni ada lak tolong2 kat kenduri kawen rmh kawan die.

xpe xpe. nanti nk surprise kan die.

miss my mum. aku dah sakitkan hati die banyak dah bulan ni. so anak durhaka aku ni.
Astagfirullah.

aku tahu kita tak boleh sambut hari ibu sebab menyerupai orang kafir. hurmm~ bukan ape. cuma time ni lah nk beli hdiah best sikit. tak akan setahun sekali kot.

besday mak aku on December. so she will have 2 present in a year. right mum? *cam lah mak aku baca. haha!*

oh! tadi tido 4 org sekatil. hahah!

TTFN!

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...