LAZADA

Thursday, February 14, 2013

... why bitches stupid, marry with unperfect guy? ...

well. aku ada baca buku "Why Men Marry Bitches" by Sherry Agrov. kind funny.
 
kita boleh laa tahu kenapa. sebab kita hanya lihat dengan mata kasar. dan ye. Jodoh di tangan Allah.
 
well. dan ini kisah seseorang yang aku kenal very well. dan some person akan cakap bitches ni perempuan murahan. ada sesetengah orang cakap tak. well depends pada individu itu.
 
back to the story.
 
well. my friend told me her story. her love life and friend life with a guy. i mean 2 guys. one of them is a friend. just a best friend. and another one is her love one. and she about wanna get marry!! happy for her! totally.
 
dan pada aku lelaki yang sempurna untuk dia adalah best friend die. kenapa? sebab siyeslah. lelaki tuh ank bongsu kot. parents die boleh la loaded gak lah. pastuh lelaki tuh tak sengkek kot. kire nye lelaki tuh kalo pape hal duit kuar untuk diri sendiri dan parents die. akak2 dan abang2 die? confirm laa die yang dapat duit. err. oke. ini bukan pasal duit. tp pasal lelaki tuh sanggup tlg member aku ni. siyeslah. kwn aku nak A ni, dia akan cuba sedaya upaya die utk dptkan A. kalo tak dapat dia akan cakap dengan nicely. kire ada solution la kan. perfect weh! mak die gile sporting kot. xpyh kisah pasal adik beradik benci o x. sbb akak2 dan abg2 die sporting gak cm mak die. perfect tak? sangat perfect weh! sangat! dan kawan die ni baik sangat tau. baik sangat!
 
dan kenapa kawan aku tetap tak boleh terima lelaki itu sebagai kawan? evem sudah kenal since umur 16 tahun. lama kan? now kawan aku dah 20++. kira nya dah 8 tahun kenal. cume lelaki ini tak seberapa tinggi dan kacak. hurmm. is this count?
 
about her love. well, this guy is nice. and carier guy. and big big famili. keluarga biasa2. handsome sikit. sikit lah. kurus dan tinggi. taklah perfect sangat sebab lelaki ini kurang memahami cam her best friend. lelaki ini jenis jujur. her love pernah cakap, kalo nak pape kena terus terang. lebeh kurang cm tuh la. tapi lelaki ini baik. baik. baik. cuma kurang women sense. haha!
 
bila kawan aku dengan her best friend. dorg jarang gile gado. jarang sangat. dorg sangat bahagia.
 
but when her with her lover. sometimes big fight. she always cry a lot. but she still love him and he love her too. well i can see thru his eyes. *i have a 6th sense.haha!*
 
so the perfect is her friend. and she know it. but she still choose unperfect guy to be her soulmate. are this sound stupid or what?
 
jodoh benda yang complicated kan. macam2 jenis jodoh kita nampak depan mata. sama ada sedar atau tidak. itu sahaja yang menjadi masalah.
 
perempuan suke benda yg perfect. but when choose a guy. she choose the unperfect one. because, she knew that she not so perfect to be with perfect guy.
 
tapi bila nampak lelaki sempurna, sibuk pulak ingin dikejarnya. =____=" manusia tamak haloba cm tuh. tak gitu?
 
well. some guys a so lucky but some dont. but dont worry guy! ms perfect always waiting for you! dont forget to pray!
 
TTFN!
 
…: UsagiKechik :…

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...