LAZADA

Tuesday, May 14, 2019

... May 2019...

salam sahur semua.

1st post setelah berbulan bulan hahahah lupe lak nk hapdate belog pas ada anak 3 nih kan.
well hari puasa ke 9 sudah, kejap aje masa berlalu kan.

bulan ni should be last payment for kereta. dan pasni boleh la proceed house loan. the moment we all waiting for.
hope this is the right path. nak tunggu apa lagi ye dak/??

well this month Mawar (my baby princess) 10 bulan. she tries to walk by her own.
4 steps already still.

minggu ni baru nak balik rmah MIL aku. dan suami aku tengah siapkan diri nak scold adik adik die yg malas bekerja itu. dah macam biawak idop lak. kang ak tanya dalam KRT kang baru tahu hahhahahahhahah.

dah macam jenna hamilton lak aku ni meluahkan apa yang ada dalam hati aku ni. hihi.

well kul 6 lebih dah. jap lagi nak gosok tudung dan prepare barang ank anak.

oh do u mommies know where to find bekas kaca ada penutup dan bole kukus. dalam coway ada ke eh? tu bulan lepas kan? bulan lepas die pnye promo aku beli masker itam. ahhahha

pasni nak g kedai siti amira lah. beli lagi masker tu. dan inai. hbs rosak inai aku ni. hmmm.

ok tata nak buat keje dah. nanti aku buat entry pasal stok ye. hehe

ttfn.

No comments:

::: Setelah menerjah post sendiri :::

perhh!! bertahun sudah belog aku ni eh. from 2010. then aku kawen 2014. beranak pinak from 2015 until 2021. HHAHAH i have 4 ketoi anak. 1 bu...