Tuesday, June 20, 2017

... tengok handphone saja ...

ehh geram wehh! dengan budak ni. dah la aku kerja key in invoice masalah nye sebelum invoice semua ke aku. dia check dulu DO dengan harga sama o tak hadooi budak ni. nengok hp sajo weh. memang keje tak buat langsung. aku pasan tapi malas nak tegur. MALAS!

tak asdalah. bukan aku tak bagi tengok hp tapi beragak lah. buat kerja siapkan. ni dia melambatkan kerja, habis dengan kerja aku sekali lambat. tak lama lagi nak yearly close acc. mati aku sorang tau. adoi! geram wehh!

gambar mr google

aku pun ada tengok hp gak. tapi sesekali angkat kepala tengok orang keliling lah. ni tak sekali dah hadap lupe semua. hadooi! nanti busuk nama acc dept tau tak. wehh! geram sangat tau!

nka buat twit tapi malas lak nk buka guna komputer ni. ni pun aku malas malas senarnya. hehe!

okay lah. dah melepaskan geram tata!


No comments: