Monday, February 22, 2016

… ANDAI REZEKI …

Susah juga begini kalo terlalu mengharap kan. Pastuh dah la mengharap pastuh angan angan sudah. Orang kata jangan berangan, nanti tak jadi ape ape. Tapi hati aku sangat cuak sekarang ni. Takut jadi Cuma duit tiada. insyaAllah duit mencukupi. Pasni kena lah berjimat cermat kan.
Jauh sedikit tapi macam so so la sebab aku fikir baik ada tanah dulu kan.
Tapi tak mengapalah. Yang ini kita mencuba. Ada rezeki ye ada kan. insyaAllah ada. Andai tiada yang ini. Pasti yang tanah ada. Tapi di Negara ini susah lah nak buat pinjaman. Lagi lagi semua atasan sbegitu.
U know what I means.
Macam mana nak hidop di Negara sendiri. Bukan nak mengeluh.

Tabahlah hati. Akan ada rezeki. Jika bukan di dunia. insyaAllah di akhirat. insyaAllah!



No comments:

... TEAMI BEAUTY BLEND PROMOSI UNTIL 31/7/2017 ...

PROMO TEAMI BEAUTY BLEND ! . Teami Beauty Bleng ni antara teaxbox yang tersenarai untuk promo. Uolss beli 3 box, akan dapat RM 90 exclu...