Saturday, January 31, 2015

... Miracle Collegen Dust ...

Assalamualaikum.

Produk baru. Halal dan tiada mercury . Dan dijamin selamat.

Mai datang dekat datang dekat tengok produk ni.
.
Nama Miracle Collegen.
.
Banyak kegunaan n kelebihan. Siyes. Dan murah murah murah. Mampu milik.
.
Keistimewaan
★ Menjadikan kulit lebih cantik berseri-seri ★Membaiki tona kulit tidak sekata
★Menganjalkan kulit
★Memperbaiki kesihatan rambut dan kuku
★Menganjalkan payudara dan punggung
★Melembabkan dan melembutkan kulit kering
★Garisan kedutan menjadi lebih halus
★Mengecilkan pori-pori
★Mencerahkan pigmentasi
★Melegakan arthritis
★Badan lebih bertenaga ★Tidur lebih lena .

Harga pengenalan
Price RM25/ botol
2 botol rm50 and free spray botol.
Promosi ni hingga 31.3.15.

Harga asal rm35/ botol.

2 botol tahan sebulan. Lai lai.

Utk putih 1 badan. Tp dengan syarat perlu minum banyak air. 2 3 liter tau.

Cepat order sebelum terlambatttt!!
.
For order whatsapp 0172102213
.
#miracle #purecollagendust #collagen #collagendust #sayajualmurah #sayajual #igshop #instashop #trustedseller #leaon7onlineshop

Sent from Yahoo Mail on Android

Friday, January 30, 2015

... contraction ke? ...

Jam 4.34pg. Waaaaa.. sakit pinggang perut n pangkal peha. Cm sengugut sikit. Xleh tido.

Skrg dh jam 4.45pg. Bnda tuh dah tak sakit sgt. Xskt perut tp sakit2 pinggang2. Hmmm.

Blur kejap.

Mana 1 betul ni. Mana contraction?

Mintak mintak lah semua nya okay okay. Sempat ke spital yang diingin kan. Amin amin.

Nk tido ni. Ngantok sangat.

Sent from Yahoo Mail on Android

Wednesday, January 28, 2015

... menanti ...

Pagi tadi g check up. And nurse agak risah tentang berat badan naik mendadak dalam 2 minggu and it is not nice. Sebb tkt kena sawan. 

Kencing manis mungkin tak ada. Tp hb rendah sedikit.

Nurse takut berlaku sawan semasa hamil.maka nya kena lah kawal pemakanan.

Aaaaaaaaa.

Tau x ak nk makan cken chop. Haihhhh..terpaksa laa mkn pas habis pantang nanti. Nk request kt hubby. Hehehe.


Sent from Samsung Mobile

Friday, January 16, 2015

... lumrah manusia ...

Bila kau dibenci. Semua kebaikan yang kau lakukan adalah sesuatu yang hina.

Bila kau disukai. Semua kebaikan yang kau lakukan adalah malaikat.

Biasalah.
Normal.
Semua manusia macam itu kan?

Tak salah judge orang dlu sblm kenal. Tapi tak kan laa xdiberi peluang langsung?

Pengalaman? Pengalaman mengajar menjadi matang. Bkn kebudak budakan.

Adegan peluk dikata annoying.
Orang dibenci di caci.
Orang disuka di puji.

Kahkahkah!

Apa beza?
Yang tiada adegan peluk tapi hanya meluahkan pujian pun di herdik.
Jika ada adegan pegang tangan entah entah dihina seperti anjing kurap.

Mungkin belum kena.
Bukan mendoakan. Tapi kau belum kena.
Pasti akan sekali ko war warkan kebahagiaan kau.
Saat itu orang lain mengata kau.

Saat itu mana nak sorok muka?

Like is karma. Maybe Allah bayar cash sekarang. Mana tahu. Hukuman dari Dia. Bila bila masa saja.

Tak gitu?

Sent from Yahoo Mail on Android

Sunday, January 11, 2015

... lupakan ...

Lupakan mereka yang membenci kita.
Kita buat apa saja. Mesti mereka tetap tidak suka kita.

Sepatutnya kita abaikan. tapi tidak.
Kita semakin runsing.
Betul?

Iya.

Kenapa? Kerna kita banyak berfikir kan?

Dalam waktu yang sama. Kita tertanya tanya apa dosa kita pada dia.

Jika kerna zaman hingusan, sepatutnya sudah saling bermaafan bukan?

Maybe dia bukan jenis "let-go".

Jadi. Siapa yang kurang matang sebenarnya?

Lupakan sajalah manusia sebegitu.
Buat rugi saja ingat.

Abaikan.
Abaikan.

Teruskan hidup anda jika ia membahagiakan.

Sent from Yahoo Mail on Android

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...