Saturday, August 3, 2013

... pandai tapi jangan lah berlagak sangat, Bro! ...

Assalamualaikum!!

just nak story. xtau nk luahkan kt mana. kt buku aku? no no no. buku tuh hanya utk Zj okeh. Bukan mamat kerek nak mammposs.

orang lain pong ada gepren gak. tapi tak laa cm ko. mengeluarkan akta yang aku tak boleh komen cenggini cenggini. kat kilang aku tuh ada je husben org, tak ada lak die sound ak cengitu cenggitu.

WTH!!!!!!

bajet pandai. bile kenakan orang no 1. bile org tiaw balik buat2 tak paham. bile org malas nak layan perangai menjadi jadi.

WTH!!

bajet pandai. bajet aku kisah. aku ni cume jenis manusia suka berkawan dan caring, fyi aku tau ko pandai tapi jangan berlagak pandai. sbb pandai2 tupai melompat pon, jatuh ke tanah jugak. *bukan untk mksd simpan rahsia, tp lebeh kurang lah keadaanye*

for siyes lah.

aku ada aje berkawan dengan org yg kuat sarcasm. tapi tak pulak kuat sentap. ada pong gepren. bila ak berguro tak pulak mara.

HELLO!! baru gepren. belum kawen lagi. belum pape dah mengelabah lebeh. ker gepren ko jeles kt ak???

ahh!! kejap bini orang jeles kt aku. kejap gepren aku. apekah aku ni playgirl? AHHAHHA! nice one!'

geram tau.

kuat sentap. pastuh ajak berkawan tapi berlagak nk mamposs.

okay. our friendship is over. goodbye.

dan aku tau gepren ko kwn dgn ak. dan ak percaya. firasat aku betul.

mengelabah takut gepren marah!! hahahhaha! nampak sgt buaya!!

BYE!!!

1 comment:

Usagi Sailor Moon - Link Select

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...