Wednesday, July 10, 2013

... Ramadhan day 1 ...

Assalamualaikum.

Pagi pagi bulan puasa sudah menahan diri daripada memaki hakum orang.

Bukan apa. Adat manusia yang pandai pandai sendiri ni susah lah. Buat keje tak tanya orang lepastuh salah. 1 kesalahan tak apa. Tapi ni lelebih sampai dimasa hadapan pun terjejas. ^$€÷€@&$^€÷!!!!!!!!!!!

Sabar ajelah.

Tak faham kenapa wujud lagi manusia macam ni.bile laa nak m.......s . Astagfirullah al azimm. Mengucap ajelah aku.

Aku tak nak la jadi macam puasa tahun lepas. Aku temper orang nya. kekadang Allah menguji kesabaran diri kita. Ye. Di bulan Ramadhan nak marah orang lain rasanya. Dia tak ada setan nak mencucuk cucuk. Kalau pasan dia macam tak banyak fikir bukan bukan. Alhamdulillah.

Well. Aku pun dah sound budak tuh. Jangan nak pandai sendiri. Kalau pandai bua xpe. Ni &€$€;/(☆□>★■□!!

Hahahahahhaha!

Tulisan mengarut tuh kekonon memaki ah. Padahal x pong. Sje je. Hahah..

Okeh lah. Nak g keje.

TTFN!!!

Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments:

Usagi Sailor Moon - Link Select

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...