Sunday, June 23, 2013

... jerebu dan pening? ...

assalamualaikum..

well. seperti anda juga fb penuh dengan kisah jerebu dan life mereka.
seperti biasa aku Like or komen (bile perlu) pada mereka.
dan seperti biasa aku akan cemburu pada life mereka yang jauh lebih hebat dari life aku.

arrgghhh! lumrah hidup seperti aku.

i like to jeles-kan hidup orang tapi tak lah sampai aku nak menghancurkan hidup orang.
cuma cemburu gitu gitu saja. hihi~

oh pasal pening ni tak ada kaitan dengan jerebu sebenarnya.
ia kerna AKU DOK RUMAH SEHARIAN maka pening pon datang. yelah kan.
macam cacing kepanasan.
pehh! sakit kepala tuh tak payah cakap lah kan. memang pon.

dah tido n mimpi kuar jejalan, baru ilang penin. =___="
*dun ask why*

esok pergi kerja nak pakai mask. yelah. dah jerebu. lepastuhkan snap gambo, pastuh tukar profile pic. KAHKAHKAH!

k lah. itu saja bebelan saya.

TTFN!


No comments:

Usagi Sailor Moon - Link Select

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...