... demam datang lagi ...

padan muka saya. demam datang lagi. sape suruh tak makan ubat ontime. pastuh makan ubat 2 hari pastuh bajet sudah sihat. pastuh bile demam datang balik mulalah mencari ubat.
 
HAHHAHAHAH!
 
PADAN MUKA SAYA!
 
hurmmm... esok Sadeline ajak naik broga. macam mana nak naik broga kalo demam? haihh~ kena lah tundakan ke hari lain. yela. kan senin masih demam. so ahad nanti nak pegi kenduri tak tahu lah macam mana nanti kan. risau lak aku rasa ni kan.
 
bukan risau tapi NEBESSSS!!!!
 
okeh, sekarang aku tengah telan buah jambu dan air jambu. cejuukkkkkk! hahahah! pastuh idung dah start tersumbat2. pastuh muka n badan dah hangat2 sejuk.
 
tekak lak tak payah cakap lah kan. SAKIT!!
 
dugaan betul kalo sakit demam ni. sume badan sengal sengal, rasa macam dah tua betul diri ini. =_____="
 
ok la...xde nk citer lg..tata!
 
…: UsagiKechik :…

Comments

Popular posts from this blog

..Cara-cara naik KTM..

... french rose tea ...

... 25 ciri-ciri seorang perempuan itu menjadi murahan ...